25 July 2013

# info

Tahniah !! Entri Bergambar Anak Putera William Dan Kate

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


  Kate Middleton "The Duchess of Cambridge" 


Waris ketiga takhta England "George Alexander Louis" atau akan dikenali sebagai 
"His Royal Highness Prince George of Cambridge"


sama dan serupa seperti Puteri Diana semasa melahirkan Putera William dulu..


"The Duke and Duchess of Cambridge"
Prince William and Kate Middleton 






10 comments:

  1. kadang2 saya rasa kate ni memang sengaja berpakaian dan berkelakuan seperti diana. Mungkin sumber inspirasi kot.

    ReplyDelete
  2. mengerbang ngerbang rambut dia erk ekkeekke. mau kena jerit ngan mak kalau saya wat cam tu

    ReplyDelete
  3. SALAM mama,
    suka tengok kate midleton tu..macam ibu mertua nya kan..

    ReplyDelete
  4. tahniah to the british royal family :)

    ReplyDelete
  5. bapak dia yg bawak kete sndiri huhu..tak de pun driver..bagus2

    ReplyDelete
  6. haah ler..
    br perasan bapak dia bawak..
    maybe dia x caya kt driver dia kot..
    hehe..
    maklumler anak ptama :)

    ReplyDelete
  7. sama macam mendiang emaknya

    ReplyDelete