10 July 2013

# blog

Hari Ini Semua Cari Resepi Yer...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Terimakasih kekawan yang datang singgah ke blog mama hari ini...walaupun tak ramai tapi tetap bersyukur kerana ada juga kekawan mama yang singgah ke blog ini untuk mencari resepi buat masakan berbuka petang nanti...

tengoklah hari ni saja dalam carian katakunci di blog mama terdapat 6 entri masakan yang diterjah oleh kekawan...resepi kerabulah yang menarik minat kekawan kita hari ini...

memang sedap kalau dapat makan kerabu hasil air tangan kita sendirikan...pasti seisi keluarga kita akan merasa gembira bila makan semasa berbuka puasa petang nanti...itulah rahsia pengikat hati dan pembuka selera keluarga kita..


p/s selamat menunggu masa berbuka puasa kekawan..

14 comments:

  1. wah.. ni bagus ni kalau buat entri resipi.. mesti traffik naik..hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. blog memasak mesti kena boom dengan para pencari resepi. hehehe selamat berpuasa kak mas. semoga ramadhan kali ini membawa barakah ke atas kak mas sekeluarga :)

    ReplyDelete
  3. tiba2 rasa nk mkn kerabu kaki ayam.. hihi

    ReplyDelete
  4. Hehehe yelah kak.sume cr idea.

    ReplyDelete
  5. Hehe.. Asal bulan puasa je masing2 gigih gugel resepi.. kekekeke.. =)

    ReplyDelete
  6. wah ramai cari resipi di bulan puasa ni

    ReplyDelete
  7. "Singgah Sahur Salam Ukhwah OhBlogger Malaysia - www.bloggeralif.blogspot.com"

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum
    "Singgah Sahur Salam Ukwah OhBlogger Malaysia - http://www.diarymama.com
    Selamat bersahur dan berpuasa ya

    ReplyDelete
  9. Bulan puasa haha dah nak petang harus tengok resepi haha selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  10. Assalamulaikum

    Singgah Sahur Salam Ukhwah OhBlogger Malaysia - Ceritaku Di Mana-Mana Saja - www.khairilmazri.com

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum. Salam Ramadan.
    Singgah Sahur Salam Ukhwah OhBlogger Malaysia - http://norazizah.org

    ReplyDelete
  12. hehehe..semua cari resipi mama ni...

    ReplyDelete
  13. bila ramadhan.... mcm2 selera yg keluar kan mama.......

    ReplyDelete
  14. boleh buat untuk berbuka puasa nanti

    ReplyDelete