22 July 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Biskut Coklat Ini Untuk Budak Lelaki Jer Ke??

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Pertama kali tengok kotak biskut coklat ni buat mama gelak jer.. patutlah mama Awisy belikan Awisy biskut coklat ni rupa-rupanya biskut ni untuk budak lelaki jer...tak tahulah sama ada memang saja dibuat biskut macam tu atau sememangnya biskut coklat tu untuk budak lelaki je...pasni kenalah buatkan biskut untuk budak pompuan pula yer !! tak adilkan kalau ada biskut untuk budak lelaki jer...


p/s beli kat pasaraya Tesco...


2 comments:

  1. salam mama..
    hehehe..budak pompuan tak boleh makan tu..sbb xde nama girl..

    ReplyDelete
  2. hehehehehe...ye kan mama?

    ReplyDelete