11 June 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Koleksi Baju Awisy Dah Penuh 1 Almari

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Semalam mama cerita tentang koleksi kasut Awisy tekan sini...hari ni mama nak tunjukkan pula koleksi baju Awisy yang dah banyak memenuhi almari bajunya tu...baju dah banyak dalam koleksi tapi mama Awisy masih membelikan baju baru buat Awisy...kalau keluar jenjalan mesti ada sehelai 2 baju yang akan dibeli oleh mama Awisy...


tengoklah ni baju Awisy jer dah penuh satu almari...macam ni memang kena cari satu lagi almari yang besar hanya untuk letakkan baju Awisy seorang jer..


almari dah penuh tapi mama Awisy masih tetap nak belikan baju yang baru buat Awisy...biasalah budak-budak kalau kecik macam ni memang elok ada baju berlebihan senang ditukar kalau baju yang dah dipakai menjadi kotor, terkena muntah, muak atau basah...

5 comments:

  1. hehe.. tu anak lelaki... ank perempuan double lah.. hehe...

    ReplyDelete
  2. alahai...boleh buat koleksi baju2 awisy ni..

    ReplyDelete
  3. awisyyy can sis have one of your clothes hehehehe

    ReplyDelete
  4. byknyer baju Awisy..untung Awisy.mamanya rajin beli baju.:)

    ReplyDelete
  5. mam, awisy dah berapa bulan dah ni?

    ReplyDelete