03 June 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Dok Diam-Diam Yer...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Baru lepas mandikan si kecik Awisy ni tadi...bila dah mandi letakkan dalam plygym die ni tapi sekejap bila tak nampak mama mulalah nak nangis bila kena tinggalkan... jadi mama terpaksalah dok sebelah dengan tempat Awisy bermain ni..nampak mama ada disebelah diam dan leka jer dia main mainan yang ada di dalam tu...senyum bila mama snap gambar Awisy ni...


p/s  sayang cucu grandma ni...

4 comments:

  1. banyakkkknyer bola diaaa..bestnyer jadi cucu kesayangan ni..kak mas, tak nak amik cucu angkat ke hahahaha

    nenek anak anak sy dah tak de, tumpang kasih ngan nenek angkat la camni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam diya...boleh apa salahnya kan...:)

      Delete
  2. Assalamualaikum mama.. amboi awisy, akak nak tumpang sekaki join main sekali boleh? hehe..

    ReplyDelete