03 June 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy ! Awisy ! Teruja Sesangat

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Suka sangat dapat roti sekeping tu...bila grandpa makan dia pun nak juga ! bila grandpa tak bagi Awisy sibuk menjerit-jerit..akhirnya grandpa bagi terus sekeping roti tu kat Awisy apa lagi terus masuk mulut dengan gelojohnya..grandma nak suapkan dan nak ambil roti tu tapi Awisy terus menangis nak juga makan roti tu sendiri...


tengoklah tu muka Awisy dah nampak kekenyangannya dek makan roti yang banyak tu tapi bukannya habis pun sekeping roti tu...baru makan separuh dah jadi lainnya...


tu dia dah sampai termuntah-muntah kesian Awisy ! sempat lagi la grandma ni ambil gambar Awisy masa tu...bukan nak tolong Awisy dulukan ! heheehe memang dasar blogger asalkan ada perkara yang menarik mesti nak kena ambil gambar dulu..kesian Awisy terpaksa tunggu sekejap sementara grandma ambil gambar Awisy muntah ni hehehe.. 

15 comments:

  1. ala kesiannya Awisy.. sampai termuntah :) budak2 memang teruja kalau dapat makan sendiri :D

    ReplyDelete
  2. heheee..kesian awisy...sampai muntah roti..heheee..

    ReplyDelete
  3. alololo comelnya dia... mkn kenyang smp termuntah yer... dah muntah pun comel jugak... awisy... awisy...

    ReplyDelete
  4. ala cian dia... grandma sempat lagi tu amik gambar...ekekekeke....

    ReplyDelete
  5. alahai..sian Awisy

    byk betul muntahnya, Awisy ok ker mama?

    ReplyDelete
  6. Baby kan macam tu Mas. Kalau yg dia dah pegang kita cuba ambil mesti menjerit menangis tapi bila dah tercekik tu baru tahu... kesian dia...

    ReplyDelete
  7. adeh kesian awisy hehehe..sila faham syg, mama dan nenekmu blogger ;)

    ReplyDelete
  8. Alololo keciannya dia , sampai muntah2. Grandma2...sempat naa snap photo...

    ReplyDelete
  9. Alololo, comelnya.....ikut mama or papanya ni?

    ReplyDelete
  10. sama la ngan anak.. xda gigi geraham lg.. kunyah pun tak lumat.. kalau tak dapat telan muntah

    ReplyDelete
  11. hahahaa..... tu dah terlebih kenyang dah tu.... boolatnye mata dia.....

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum mama.. gambar pertama dan kedua tu dah nampak Awisy smart habis dah.. tiba2 gambar last tu nampak kesian sgt2, huhu.. tapi memang kelakar bila mama sempat snap dulu sebelum tolong Awisy, hehehe..

    ReplyDelete