30 May 2013

# cerita grandmama

Beli Juga TV Baru

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Dah dapat pun tv baru untuk bilik bagi menggantikan tv yang rosak semalam klik sini..nak beli tv ganti tu pun cukuplah beli yang kecik dan murah jer..kat bilik tak payah la nak gunakan tv yang besar-besar ! kecik pun dah cukup rasanya asalkan dapat tengok tv tu sebelum tidur...

sebenarnya perangai hubby mama ni memang dah jadi kebiasaannya sebelum tidur mesti nak tengok tv dulu apa orang kata nak layankan mata tu dulu sebelum tidur...kekadang kalau tak disetkan timernya pasti tengah-tengah malam tv tu dok bercakap sendirian...



inilah dia tv barunya..akhirnya dapat juga tv yang baru bagi menggantikan tv yang dah rosak semalam..kami hanya membeli tv yang murah dan kecik jer ! walaupun murah harganya tapi tetap ratus-ratus juga..dah puas la hati hubby mama tu bila dapat tv yang baru ni...malam ni dah boleh lena yer...

2 comments:

  1. hu3.. umah teman dah nak dekat setahun x buka tv sebab tv nya dah tersorok dengan kotak2 barang bisnes hubby.. huk2.. xde hati pun nak tgk.. tp yg x best sampai xleh tgk berita.. harapkan berita kat internet jelea.. mujur x jadi katak bawah tempurung.. hihihi

    ReplyDelete
  2. Best tak tv ni? Dulu kat rumah saya pakai brand Sony.. Agk tahan lama la jugak.. Skrg Panasonic.. Taktau la sampai bila boleh tahan tu.. Skrg tgh study, rumah sewa lngsung takde tv. =_=

    ReplyDelete