Wednesday, April 24, 2013

Awisy Sakit Kena Masuk Hospital

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Sedih mama tengok Awish tadi terpaksa kena ambil darah dan kena x-ray sebab doktor nak buat mecical check-up keseluruhannya...bila dah dilakukan semuanya tu Awish terpaksalah ditahan di wad pula...doakan agar kesihatan Awish segera sembuh yer...


kesian Awish terpaksa tidur hospital hari ni...


tertidur akhirnya selepas masuk ke wad tadi itu pun setelah puas menangis...



p/s apa-apa perkembangan Awish akan mama bagitahu nanti yer...

14 comments:

  1. cianya dia
    sayu tgk muka dia

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum mama..
    awisy sakit apa mama..ciannnyer tgknyer terlantar..moga cepat sehat yer awasy...take care...:)

    ReplyDelete
  3. semoga awisy cepat sembuh yea!! amin..

    ReplyDelete
  4. Allah... tak sampai hatilah kakak Mas bila tengok baby kena duduk wad, cucuk sana-sini. Moga Awisy cepat sembuh ye sayang... auntie doakan dari jauh.

    ReplyDelete
  5. Laaa nape ngan Awish...
    Apapun cepat sembuh ye sayang...
    Cian mama, mesti susah hati...

    ReplyDelete
  6. moga awish cepat sembuh yer..sian mama susah hati..

    ReplyDelete
  7. ya Allah...knp dgn Awisy ni mama...?? sayunya hati tengok keadaan dia mcm ni..moga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  8. kalau kanak2 ni lebih baik berada dalam pantauan doktor untuk 24jam pertama tu..memang merisaukan bila anak kena tahan wad, tapi selagi berada dalam jagaan pakar, mudah mudahan cepat sembuhnya..

    ReplyDelete
  9. moga awisy cepat sembuh.. tp knp dgn awisy ni mama? bila tgk dia teringat masa Ammar usia 7 bulan kena duduk kat wad selama seminggu...

    ReplyDelete
  10. La siannya Awisy..sakit apa? Semoga cepat sembuh ya Awisy... Amin

    ReplyDelete
  11. Siannay awisy. Smoga cepat sembuh. Cucu mama ni sakit apa?

    ReplyDelete