Sunday, March 31, 2013

Melayan Awisy Bermain

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..
Selamat berhari minggu kekawan semua ! Pasti ada rancangan kekawan pada hari ini...pada yang berada di bandar2 berdekatan Johor Baharu bolehlah ke Plaza Angsana untuk melihat2 xtvt yang ada di jom heboh...nak pergi jom heboh malas pula lebih2 lagi cuaca panas kat luar tu baiklah rehat kat rumah jer...

Mama hari ni tak kemana2 kot...tengahari ni jer petang tak tahu lagi tengok keadaan...sebab cuaca kat luar tu panas la nak ke mana-mana... dok sibuk melayan cucu sorang ni kat rumah...memang seronok dapat bermain bersama-sama dengan Awisy kat rumah ni...





6 comments:

  1. mama, tolong kiss pipi Awisy bagi pihak iha.. :D

    ReplyDelete
  2. amboih.. sukanya si kecik ni main yeaa.. he2

    ReplyDelete
  3. syoknya Awisy main ngan bola2 kecik warna warni tu :D hehe.. comel >_<

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. comelnya. seronok dia ye...

    ReplyDelete
  5. budak2 suka main playground nie...

    ReplyDelete