Friday, February 01, 2013

Selamat Datang Februari

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...




Dah masuk bulan ke dua dalam tahun 2013 ni memang sekejap je masa berlalu dan semoga di bulan Februari ni akan tercipta memori-memori yang indah buat kekawan semua...jika ada kenangan yang memilukan diharap ianya akan tetap diingati walaupun ianya membuat hati kita terluka...

p/s bulan Feb anak kedua mama lahir...

13 comments:

  1. ermm itula tak terasa pun.. kejap je masa berlalu

    ReplyDelete
  2. Betul tu mama.. sekejap jer masa berlalu.. dah bulan 2 kan..

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut bulan Februari mama... =D

    ReplyDelete
  4. Besh kan lagu neh? Februari juga ada mcm2 sambutan..

    ReplyDelete
  5. then feburai adalah bln paling singkat..hehe

    ReplyDelete
  6. Kejap je rasanya da masuk bulan Februari kan mama..hehe..

    ReplyDelete
  7. Salam mama..
    Ye, sekejap benar masa berlalu. Moga sentiasa bahagia dan ceria sepanjang Februari ini.

    ReplyDelete
  8. wah...nanti share la pic anak MZ celebrate bday ye..hehe
    lagu tu menggamit jiwa kannn..even lagu lama..

    ReplyDelete
  9. lama tak dengar lagu alleycat ni yg banyak kenangan lama.

    ReplyDelete
  10. lagu february yg cukup popular......

    ReplyDelete
  11. layan jap..
    bulan ni sekejap je kan :D

    ReplyDelete
  12. skrg nk abis mac dh pun. bile la nk abis bw entry mama ni. hee.

    ReplyDelete