Monday, February 11, 2013

Comments Awaiting

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Hari ni kekawan semua pasti masih bercuti lagikan ! mana-mana yang balik ke kampung halaman tu sudah pasti akan kembali bertugas esok dan hari ini banyak jalanraya mulai sibuk dengan kenderaan...

pada kekawan yang lawat mama kat sini mama mohon maaf sebab mama masih tak dapat lawat balik ke blog kekawan semula disebabkan kesuntukan masa dan sibuk berjalan di musim cuti perayaan ini...bila  ada masa nanti mama akan buat lawatan yer...

tengok la tu banyak juga komen-komen kekawan yang masih mama simpan dan belum dipublishkan inshaAllah jika berkelapangan mama akan publishkan satu persatu yer...


p/s mood bercuti lagi ni hehehe...

15 comments:

  1. mamaD, hantar wakil utk pcl sekali...assalam mama maszull., skrg kami berada di Sp plk....slm bercuti jg.

    ReplyDelete
  2. woww banyaknye.. popular mama.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Mama

    selamat bercuti
    masa bercuti ...cuti puas2....

    ReplyDelete
  4. he3...kasihan mama....... auto publish jer mama.... terutama time perayaan nie.....

    ReplyDelete
  5. wah banyak gile..aku tak pernah lagi sampai mcm tu.. paling tinggi pun82 jak..hehe

    ReplyDelete
  6. saya tag mam kat sini.jom lah join
    http://joinwoi.blogspot.com/2013/02/hijabster-giveaway-by-shidaizy-boutique.html

    ReplyDelete
  7. Banyaknya komen yang belum dipublish ;D hee
    Selamat bercuti ^_^

    ReplyDelete
  8. Banyaknya komen Mama...
    AJ paling banyak pun 20++ je kot...
    Hehhehehe...

    ReplyDelete
  9. take your time mama :D

    http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. x pe x pe...kami sentiasa menanti...pelan2 kayuh ek mama... settlekan apa yang patut disettlekan dahulu...

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Mama

    cantik2 gambarnya mama

    ReplyDelete
  12. banyak tue..MV tengah gigih balas 217 komen..huhu

    ReplyDelete
  13. saye pun tgh jenuh duk jejak balas komen ni. hee.

    ReplyDelete