Thursday, December 27, 2012

Ya Allah Permudahkanlah Semuanya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Lamanya nak tunggu Awisy ni kenapalah lama sangat nak sampai ke Jay Bee ni..??? apalah mama ni asyiklah membebel dari tadikan ! sabar yer mama sabar tak lama lagi smpai la tu...

Buat anak menantu dan cucu mama :

"Ya !! Allah lindungilah anak menantu dan cucuku dalam perjalanannya...semoga perjalanan mereka sentiasa dibawah lindungan Mu Ya Allah...Kau berikanlah mereka keselesaan dalam perjalanan itu dan berjayakan mereka sampai kepangkuanku...Amin "

Buat hubby mama..

"Ya !! Allah lindungilah perjalanan suamiku ke Kajang ! moga perjalanan pergi dan baliknya di dalam keadaan yang selamat...permudahkanlah,tenangkanlah suamiku ketika menghadapi mesyuaratnya di sana..semoga Kau berkatilah segala apa yang suamiku lakukan dan berikanlah suamiku kejayaan yang diharapkannya... Amin "


24 comments:

  1. Amin2...4jam dri rwg ke jb..hehe..atuk awisy lak ke kajang..hehe

    ReplyDelete
  2. Hati wanita kan...walau diam sekali pun kerjanya tak peenah terhenti walaupun setakat mendoakan..

    Keluarga adalah segala2nya..

    InsyaAllah sampai dgn selamat hendaknya mereka semua

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah, semuanya dalam keadaan selamat dan baik2 saja...

    ReplyDelete
  4. Tak sabar nak jumpa cucu yer mama.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mama. AMIN , semoga Allah perkenankan doa mama ye :)

    ReplyDelete
  6. insyaallah kak...selamat segalanye...

    ReplyDelete
  7. bulatnyeee kepalaaa die.. rasa nak gomol2 je.

    ReplyDelete
  8. amboi awisy relax je `sound ` mama ek

    ReplyDelete
  9. aamiin..insha Allah semuanya baik2..tenang2 yer akk..comel cucu akak :)

    ReplyDelete
  10. sabar ek mama...In Shaa Allah...jap jap lagi sampai la tu... ^_^

    ReplyDelete
  11. semoga semuanya selamat pergi dan kembali mama..... amin....

    ReplyDelete
  12. Mama dah rindu benar tu, itu yang rasa lambat mereka nak sampai ke JB. hehe

    ReplyDelete
  13. bila dah bercucu teringatkan cucu jerr kan...^_^

    ReplyDelete
  14. comel nya cucu.. patut tak sabar tunggu

    ReplyDelete
  15. amboi x sabar nak jumpa cucu..Amin..semoga dipermudahkan semuanya..AMIN

    ReplyDelete
  16. insyaallah
    semoga dipermudahkan :-)

    ReplyDelete
  17. Aamin.in sha Allah semua akan Slmt tu..
    Mcm tu lh kita ye mas...selalu risau takut yg tidak baik berlaku pd insan2 tersayang...

    ReplyDelete
  18. semoga doa mama dimakbulkan insyaallah lepas ni terubat rindu pada anak2 dan cucu

    ReplyDelete
  19. risau benor ye mama. risau ke rindu benor tu. hee

    ReplyDelete