Friday, November 23, 2012

Satu Lagi Pasangan Kawin Muda

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Satu lagi pasangan muda telah pun mendirikan rumahtangga pada 17 November yang lalu...kali ini pengantin perempuannya akan berusia 13 tahun pada bulan hadapan...pasangan pengantin ini ialah Mohd Fahmi Alias 19 tahun dan Nor Fazira Saad 13 tahun telah selamat bernikah di Masjid Kampung Padang Cina pada 17 Nov yang lalu...


Keputusan yang diambil kedua-dua pasangan ini sangat bagus kerana pada mereka lebih baik mereka berkahwin untuk mengelakkan daripada berlakunya perbuatan maksiat ..
kedua-dua pihak keluarga pun telah bersetuju untuk mengahwinkan mereka dan kedua-duanya pun telah bersedia mengalas tanggungjawab sebagai pasangan suami isteri...

Mohd Fahmi tidak akan menghalang jika isterinya ingin melanjutkan pelajaran setelah mereka berkahwin.. isterinya Fariza pun tidak menganggap usia mudanya boleh menjadi penghalang untuk dia mendirikan rumahtangga...

marilah kita sama-sama mendoakan semoga perkahwinan mereka berdua akan kekal hingga hujung nyawa mereka, semoga diberikan kesabaran di hati kedua-dua pasangan ini dalam hidup bersama-sama serta dapat menjalankan tanggungjawab itu dengan hati yang terbuka nanti mudah2an hendaknya Amin...

ingin tahu lebih lanjut kisah pasangan ini tekan sini...

18 comments:

  1. ade yg kutuk gatal la ape la..haish..kalo yg dok pelok cium tak kawen lagi...di katenye sweet la ape la...dunia²

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam....mmg betul tu yg elok xpayah kita perbesar2kn elok la mereka berkahwin dr buat perkara yg x elok tu...:)

      Delete
  2. tengok muka kedua-duanya macam ada iras-iras.mudah-mudahan berkekalan la hendaknya.=)

    ReplyDelete
  3. singgah sini jap..

    dah jodoh mereka naa..

    ReplyDelete
  4. singgah ketemu mama di sini.
    2. isu entri mam ni... boleh kata.. jodoh kan... ini keputusan terbaik.

    ReplyDelete
  5. gud luck ^^

    SLM..please www.cicileydi.com

    ReplyDelete
  6. sama2 kita doakan yang terbaik buat pasangan ni.. biarkan je lah mulut2 yang busuk tu nak kata apa2pun.. ini lebih mulia daripada tak ada apa2 hubungan tetapi berpelok sakan dan membuat maksiat.. sekurang2nya mereka melahirkan anak yang sah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum boni....betul tu apa yg boni ckp kita doakn yg terbaik buat mereka semoga merekabahagia selama2nya...:)

      Delete
  7. Salam mama.. Lama tak jenguk mama ;) cucu pun dah besar agaknya.
    Semuanya ketentuan. Yg penting dpt restu keluarga. Semoga mendapat keberkatan dari Allah

    ReplyDelete
  8. kita doakan yg terbaik buat keduanya.....
    semoga bahagia ke akhir hayat......

    ReplyDelete
  9. muda gak pengantin pmpuan yea. tak pe la.keluarga dah restui.lagipun diorg buat benda baik.kita ptt bagi sokongan :)

    ReplyDelete
  10. salam mama ... sekarang ramai dah kawen usia muda kan ...

    ReplyDelete
  11. kuasa allah...jambatan hidup drg pendek... :)

    ReplyDelete
  12. fariza? huhu. biar la die kan. buat bende baik org mengate, buat bende tak baik, pun lagi la org mengate.

    ReplyDelete