Wednesday, November 14, 2012

Ada Virus Kat Blog Kak Izan

SALAM 1 MALAYSIA 
Assalamualaikum... 

Ramai juga kekawan mama yang telah terkena virus Malware ni semalam pun ada dan hari ni pun ada juga...baru tadi mama dah terjumpa 2 lagi blog yang ada virus ni..mama dah tak boleh nak masuk ke blog mereka...
Kak Izan blog awak pun ada virus juga ni yer...satu lagi blog tadi mama terlupa plak...

9 comments:

  1. mntak inform ngan mohdnaser...sbb content dr blog dia tu...

    ReplyDelete
  2. tue la anum pun byk bukak blog kawan2 jadi cm nie

    ReplyDelete
  3. akak try pulak blog farisha...ade x??

    ReplyDelete
  4. blog ciksu mama,ok ke?
    takut jugak ni;D

    ReplyDelete
  5. a'ak taw mama..cheery pun xdpt bukak blog nafira pg td koz kuar benda alah tu..tp tengahari td boleh pulak..hehe

    ReplyDelete
  6. aiyaaa..malware dimana2..huhu..harap jgn kena kt kita dh la :)

    ReplyDelete
  7. Haah mama, ramai betul kena virus nie. Nanti kalau blog fie pun terjadi macam nie mama tolong bagitahu eh, mana tahu dalam berjaga nie pun ada.

    ReplyDelete
  8. ramai nyer yg kena...... somebody kena help us!!!!!

    ReplyDelete
  9. virus ni betul betul mengganassss. nasib baik dan amek tindakan. :)

    ReplyDelete