Wednesday, August 29, 2012

Follower Ke 2000 Entry Ke 100

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Diam tak diam dah cukup 100 entry mama untuk bulan ni dan kebetulannya entry ke 100 mama untuk follower mama yang ke 2000 rupa-rupanya...apa la mama ni tu pun nak jadikan entry gempak lagaknya...hehehehe bukan apa tiba-tiba terpandang dairy harian mama ni dan terlihat nombor entry tu macam menarik jer terus mama terfikir nak jadikan satu lagi entry untuk hari ini...


13 comments:

  1. WAHHHH
    MERIAH BLOG MAMA FOLLOWER DAH ADA 2000...
    TAHNIAH :)

    ReplyDelete
  2. tahniah mama..da ramai pengikut yer...

    ReplyDelete
  3. bguslah mama ni menghargai follower :)

    ReplyDelete
  4. wah mama...dah capai 2k flwr...tahniah , bertambah semangat blogging.

    ReplyDelete
  5. tahniah mama...makin hari makin ramai follower...entri pun da 100++ bulan ni...:D

    ReplyDelete
  6. wah... tahniah.... aktif.... idola ni...

    ReplyDelete
  7. dah 2000 mama.....
    tahniah dari remy!!!!

    ReplyDelete
  8. wah hebat la mama..entry ke 100 dalam sebulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam zarul...mana ada hebat zarul biasa je...n3 yg dipostkn itu pun ntah apa la agaknya...:)

      Delete
  9. ramainya kan...mama citer la sikit tip2 utk daptakan ramai followers merangkap readers..

    ReplyDelete
  10. seronok bermain dgn nombor ni. ;)

    ReplyDelete