Wednesday, March 07, 2012

Wordless Wednesday # 56...Lelaki Yang Baik

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum....


32 comments:

  1. betul tu mama.....
    bukan hadiah yg dipinta... cukup sekadar ucapan...itu lebih membahagiakan... kalau mampu...kasi ler present tu....

    ReplyDelete
  2. wow... Quoate yang baik untuk para lelaki yag sejati.. ehehe

    ReplyDelete
  3. heheheh...as for me,susah la nak lupa umur sebab si dia muda setahun je.

    ReplyDelete
  4. betul. baru lah perempuan tu tak rasa dirinya tua =)

    ReplyDelete
  5. jangan kata umur wifey..kadang kadang tu umur sendiri pun leh terlupa..

    ReplyDelete
  6. sekarang ni dah ada fb hb reminder...yg tak ingat pon jd terigat bila bukak fb...

    ReplyDelete
  7. salam

    beruntunglah sesiapa yang mendapat lelaki tersebut kan?? huhuhu...
    >____<

    ReplyDelete
  8. kdg2 terlupa gak bday wife :)

    ReplyDelete
  9. betul tu, mesti akan ingat tarikh penting org tersayang. ;)

    ReplyDelete
  10. @khairul

    tu yg buat wife marah n merajukkan..:)

    ReplyDelete
  11. fuhh dalam yg amat maknanya nih..

    ReplyDelete
  12. @Zarul Umbrella

    x ada dlm mana pun zarul saja jer...:

    ReplyDelete