Wednesday, March 14, 2012

Kemalangan Di Jalan Raya Felda Ulu Tebrau

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua..
Jom kekawan kita tengok gambar kemalangan yang amat mengerikan di Felda Ulu Tebrau...
sumber yang mama perolehi dari facebook Jabatan Bomba dan Penyelamat tekan sini untuk ketahui lebih lanjut...

   pandangan belakang...

 pandangan depannya subhanallah...

 body kete terputus dua..






p/s berhati-hati di jalan raya ingat orang tersayang

28 comments:

  1. ya Allah seramnya.... al-Fatihah buat mangsa yang terkorban...

    ReplyDelete
  2. malang tidak berbau kan mama... takziah buat keluarga mangsa.

    ReplyDelete
  3. ngeri nyeee. dhla sini selalu je hujan. aritu pnh jgk tgk accident dpn mate.

    ReplyDelete
  4. nyeri nyer mama.....
    yg dia bungkus dgn kain putih tu manyat ker????
    kaler lain takde ker....teringat2 pulak....
    tahziah utk keluarga mangsa....

    ReplyDelete
  5. @Gen2Merah

    betul tu kemalangan yg mengerikan...:)

    ReplyDelete
  6. melalui hasil siasatan forensik gambar kejadian, kemungkinan kereta hijau tu dipandu laju di jalan yang sempit tu..lepas tu nak memotong kenderaan lain di laluan yang tak boleh memotong..tak lepas nak memotong lalu dihentam oleh van putih tu pulak..wallahua'lam..

    ape pun berhati hati la walau di mana anda berada..

    ReplyDelete
  7. @Zarul

    yup betul tu...ingat org tersayang...:)

    ReplyDelete
  8. @remyhazza

    betul tu takziah buat keluarga...:)

    ReplyDelete
  9. @lisa

    yer betul tu teruk sampai terbelah dua kete tu...:)

    ReplyDelete
  10. teruk sgt tu

    ermm tula hati2 bwk kete kan

    ReplyDelete
  11. gerun tgk kak...mmg hancus keta tu....

    ReplyDelete
  12. @Yumida

    betul mmg hancus giler kete tu...:)

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah pcl selamat tiba....memang selalu waspada di jalan raya. terima kasih dgn peringatan tu.

    ReplyDelete
  14. mengerikan je bila tengok eksiden mcm ni...hati2 la di jalan raya...

    ReplyDelete
  15. @Karukord Jagau's

    yer betul tu berhati2 semasa memandu...:)

    ReplyDelete
  16. @[PCL]

    alhamdullilah selamat sampai berkat berhati2 semasa memandu...:)

    ReplyDelete