Monday, March 19, 2012

Jenjalan Di Puteri Harbour Nusa Jaya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
Hari minggu adalah hari kami sekeluarga keluar berjimba-jimba dan lokasinya adalah ke Puteri Habour Nusa Jaya...pada warga Johor pasti ada yang dah pernah pergi ke sana dan tentu ada kekawan mama yang dah tahu di mana letaknya Puteri Habour ini... 

hari minggu ramai juga pengunjung ke sana menikmati suasana damai, tenang dan juga terdapat beberapa pasangan pengantin datang ke sini untuk menjalani photoshoot gambar perkawinan mereka di sini...jom kekawan kita layan gambo-gambo yang sempat diambil....









20 comments:

  1. cantik tempat ni..dah lama teringin nak pergi tp lum sampai2 lagi

    ReplyDelete
  2. cantik tempat tu mama.....
    tenang dan aman jer....

    ReplyDelete
  3. saya tak pernah jalan2 kat johor kak..huhuhuu

    ReplyDelete
  4. wah wah wah kemain lagi mama. huhu.

    ReplyDelete
  5. pemandangan dia cantik <3 :)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mama...cantik pemandangan tempat ni...teringin nak pergi dan tgk dgn lebih dekat...:D

    ReplyDelete
  7. jannah duduk dalam johor tapi tak sampai2 ke sana lagi..hua kesiannya jannah. hehe

    ReplyDelete
  8. @Errah

    mmg cantik tempat ni cubala pergi...:)

    ReplyDelete
  9. @mas saari

    cuba la jejalan mas byk tempat2 yg menarik...:)

    ReplyDelete
  10. @Ezad Skytech

    waalaikumusalam ezad...dtg lah ke Johor byk tempat lain yg menarik gak...:)

    ReplyDelete
  11. wah menarik je nampaknyer tempat ni
    p/s hensem suami nyer..

    ReplyDelete