SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
YA ALLAH...
Di kedinginan hari yang suram ini
Aku menadah tangan memohon dari Mu
permudahkanlah jalan hidupku
berikanlah aku sinar cahaya Mu
berikanlah aku keindahan dunia ciptaan Mu
berikanlah aku jalan menuju Nirwana Mu
berikanlah aku doa restu Mu
berikanlah aku haruman syurga Mu
berikanlah aku penawar dari Mu

YA ALLAH..
Tunjukkan aku arah KIBLAT Mu
Tunjukkan aku keindahan sinar syurga Mu
Tunjukkan aku jalan kebenaran Mu
Tunjukkan aku jalan mana yang harus ku tuju
Tunjukkan aku kebesaran takdir dari Mu
agar dapat ku rasai kenikmatan hidup ini
agar dapat ku mengenali diriku sendiri
agar dapat ku kecapi sisa hidup ku yang berbaki ini
menghadap Mu menadah tangan ku
memohon rahmat dari Mu
permudahkanlah jalan ku nanti
  datang menemui Mu
menuju alam kekal abadi....

YA ALLAH...
Di kala hati gundah gulana ini
menghadap Mu memberi aku ketenangan sejati
Hanya pada Mu aku mohon perlindungan hati
hanya pada Mu tempat ku mengadu merayu
Moga aku diberikan petunjuk dari Mu
Jalan mana harus ku turuti
Moga aku bertemu jalan yang Kau redhai
INSYAALLAH akan ku temui jalannya nanti..