Friday, March 30, 2012

Gambar TMJ Bersama Fazura Di Universal Studio Singapore

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua....
Dalam berjogging pagi-pagi tadi terjumpalah mama akan gambar-gambar yang menarik sekali...kelihatan sungguh romatik sekali pasangan TMJ ini dengan artis manis kita Fazura gambar-gambar ini mama kreditkan dari blog terjah nak tengok gambar yang lain klik je kat blog tu yer....


11 comments:

  1. uikkk... TMJ dengan fazura... kalau TMJ ni.... sapa2 pun suka kat dia... heee3x

    ReplyDelete
  2. sama cantik dan sama padan.....

    ReplyDelete
  3. mmg dah jangka dah..dulu mereka ada dtng Mersing,yang lucunya,rakyat yang nampak tu wat dhekk je...macam tak ada ape2,yang Fazura ni duk sengih2...hihi...perasan kot

    ReplyDelete
  4. sweet gitu....ade jugak erk..versi terjah gambar...nk p terjah skg

    ReplyDelete
  5. Hamba sebagai rakyat Johor, sangat tidak berkenan Fazura sebagai bakal Sultanah negeri Johor dan jajahan takluknya.Tak suka!!!!!!Bukan anti Fazura sbb hamba suka dia sebagai pelakon, tapi sebagai sultanah, carilah seseorang yang sepadan kerana rakyat Johor sayangkan Tunku Mahkota kami.

    ReplyDelete
  6. salam kunjungan mama, beruntungnya fazura dapat kwan dgn TMJ yer.

    ReplyDelete