Saturday, March 31, 2012

Earth Hour

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua....
Haiii kekawan dah tutup lampu x? pada yang belum tutup tu cepat-cepat tutup lampu tu yer sbb dengan berbuat begitu kita akan dapat menyelamatkan bumi kita ini..cuma 1 jam je yer kita dok bergelap lepas tu boleh la sambung kembali yer..mama pun bergelap ni tapi laptop masih dok pasang juga...sempat lagi tulis n3 ni heehhehe...jom padammm lampu tu ye....bye semua....



p/s sayangilah bumi kita...

8 comments:

  1. sedang bergelap ni sambil makan cekodok...heheheee

    ReplyDelete
  2. Assalam mama.Jiran sy tutup lampu,tp aircond dok terpasang jgk.No point jgk la kan.Karan lampu lg mahal dr karan aircond agaknye.Haha

    ReplyDelete
  3. yay!
    support earth hour!
    heheheh :))

    ReplyDelete
  4. Sekali baru tadi kat pantai bagan lalang tengah kami punya la syok makan sambut ulangtahun kami tetiba lampu padam... gelap giler kat kedai makan sepanjang pantai....aduhhh...

    betul2x earth hour laaa...

    p/s : pkl 11:30 malam baru dapat berkunjung balas... siang tadi kami merayau menyambut ulangtahun kat pantai bagan lalang aje...

    ReplyDelete
  5. sya dah join kelmarin. hehe, semangat gitu. :D pakai lampu phone je peneman kegelapan.

    ReplyDelete
  6. hee...sy sambut EARTH HOUR kat tepi pantai malam tu...ada reunion dgn kawan2 kolej dulu...so, mmg tak pakai barang2 elektrik la..hee~

    ReplyDelete