Monday, March 26, 2012

Beli Lelayang Baru Lagi Layan Jer La Faveret Hubby Ini...

SALAM 1 MALAYSIA



Assalamualaikum semua...
Hubby mama setiap hujung minggu inilah aktivitinya pergi bermain layang-layangnya...pada mulanya mama ni malas juga nak menjoinkan diri tapi bila dah kebiasaan setiap minggu dok ikut bersama bermain lelayang ni terasa plak keseronokkannya jadi sekali sekala mama turut bermain jugalah layang-layang tu....bila dah terasa sekali bermain layang-layang ni semakin terasa ketenangannya dan keseronokannya..

semalam hubby mama beli lagi satu lelayang yang baru dan jumlah kesemuanya dah ada lima jenis lelayang yang dia ada....oleh itu kami anak beranak semua menggunakan setiap seorang satu lelayang itu...senangkan setiap seorang ada satu lelayang masing-masing termasuklah hubby mama sekali.... selepas ni tak payahlah nak berebut-rebut nak bermain layang-layang tu...
nak tahu lebih lagi tekan di sini...

 bersantai bersama -sama bermain lelayang

inilah lelayang yang baru dibeli semalam

27 comments:

  1. kalau dah minat kak, memang sanggup apa saja... jadi kita sbg isteri ni kena layan jelah! hehehee

    ReplyDelete
  2. pttler eksited nk main...rupenyer dh setaraf antarabangsa...hahaha

    ReplyDelete
  3. salam mama.. amboi, besarnya..

    ReplyDelete
  4. phew..kalau CM ni stree klu x dpt terbangkan layang2..hehe

    ReplyDelete
  5. mak aiii... besonye layang2x... kalau angin kuat boleh angkat orang sekali... tapi seronok lah joint satu keluarga hujung minggu... best...

    ReplyDelete
  6. amboi besarnya.. ni kalo badan kecik boleh ikut terbang sekali..hehe mama main lelayang kt ner? pasir gudang ke pesta lelayang tu?

    ReplyDelete
  7. ini layang2 yang guna dua tangan nak kawal ye? besar dan cantik...mesti perlukan kemahiran nak terbang tinggi2.. :D

    ReplyDelete
  8. Beli kat mana layang2 ni mama? Mahal tak? Teringin la nak beli. Dulu masa kecik main layang yg buat sendiri guna surat kabar je. Heheh.

    ReplyDelete
  9. mesti best main layang2 ni... bestnyaaa!

    ReplyDelete
  10. salam ..
    wah besar tu .. hihi semalam fiza lalu kot taman wetland .. ramai betul main layang2 nih ..

    layang2 mana terbang tinggi tak ? hihi

    ReplyDelete
  11. kat mana main layang layang...kat kepong pun ada taman layang layang

    ReplyDelete
  12. dulu masa zaman sekolah je rajin main layang2 / wau yang dibuat sendiri sebab masa tu setiap kali lepas musim menuai padi dah macam pesta pulak kat kampung (ala ala nak rilek berseronok lepas penat menuai la tu)

    sekarang ni rasa teringin tapi kawasan pulak tak berapa nak mengizinkan..hehehe

    ReplyDelete
  13. seronoknya...main kat mana? dlu kecik2 je main..skrg xdah.. =)

    ReplyDelete
  14. dah lama sangat tak bermain layang-layang sejak dah keluar dari kampung. Tah pandai lagi ke tidak nak menaikkan layang-layang kalo nak bermain semula, lagi plak dengan pelbagai jenis layang-layang skrg ni

    ReplyDelete
  15. kalau musim tak hujan boleh la main layang2 nie kan. besar betol mesti payah sikit nak bg terbang awal2 kan mama

    ReplyDelete
  16. besar nyer layang2 tu..tp klod pt angin yg sporting lg bez kan...

    ReplyDelete
  17. Aktiviti keluarga yg menyeronokkan.... Selalu main kat mana? Ada group ke?

    ReplyDelete
  18. Salam. Mas..kbtulan minat hubby kita sama lah ye..tp hubby sy jarang2 je dapat main, sebab bz memanjang..Dalam malas, kena temankan jg bila sesekali dia nk keluar main lyg2 tu..

    suka tgk layang2 ada mcm2 bentuk dan rupa..kat rumah ni ada satu lyg2 yg belum di test..bentuk kapal layar..ntah boleh terbang ke tak..hihi.

    ReplyDelete
  19. besarnya.last main layang2 masa skolah rendah dulu je.tupon buat sendiri je.hahaha

    ReplyDelete
  20. sekarang ni,kalau pergi taman ramai yg main layang2..bestnyer tapi besar sgt layang2 tu...hehehe

    ReplyDelete
  21. hee...kalau da minat tu...sanggup berbelanja lebih kan mama..heee~

    ReplyDelete
  22. besarnya lelayang tu....mungkin kancil boleh terbawa olehnya...huhuhu...kawasan Kancil ndak boleh main lelayang sebab laluan kapal terbang...boleh kena tangkap dek polis...

    ReplyDelete
  23. besar tue..
    pasni kalu dh ikut kompom mama pn ada satu layang2 pasni
    hehe

    ReplyDelete
  24. wahhh besarrrr nyer..mesti kepuasan bila dapat naikkan nnt hehe..

    kak mas tahniah eh..baru tau gud news dr ain..patutla dia berseri je skrg ni ;)

    ReplyDelete