Friday, February 24, 2012

Selamat Hari Lahir Buat Shark

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
Selamat hari lahir Shark !!! moga tahun ini lebih bermakna dari tahun-tahun yang sebelumnya yer mama doakan moga panjang umur,murah rezeki,hidup di dalam kebahagian dan moga cepat-cepat bertemu jodoh ye...

Jom kekawan kita singgah blog citershark.blogspot.com dan marilah kita ucapkan reramai pada Shark...!!!!

"SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 24 MOHD SHAKIR RAZALI"
( Shark )


23 comments:

  1. aiseymen..
    i 1st time ni dpt wish specel cmni..
    nk nangis pn ada ni..
    thanx mama..
    harap2 semuanyer berjalan lancar seperti mama ucapkan:)

    ReplyDelete
  2. hepi bday shark!!!moga sentiasa dalam rahmat-NYA...

    ReplyDelete
  3. tahniah dan hepi besday buat shark... bestnya dapat promot dari mama, mama memang sporting...

    ReplyDelete
  4. Ruby pon nk ucpkn slmt ary lahit jgk :)

    ReplyDelete
  5. @Santri T.P.I.N.I

    mekacih santri menghargai kekawan blogger kan...:)

    ReplyDelete
  6. selamat Hari lahir buat shark.. nanti saya serbu blog dia.. Thanx Mama

    ReplyDelete
  7. mesti shark tu pengomen tegar lam blog mama kan...hepi bday utk shark jgk...

    ReplyDelete
  8. heee3x... kreatif la kak ni.. wish happy birthday rakan blogger.... kami pun nak wish jugak lahh kat shark.... happy birthdayyyyy dan ceria selalu...

    ReplyDelete
  9. salam,

    mama memg alert ye sal rkn2 blogger.best btoll mama..hehe

    hppy besday jgk utk shark..

    :) may Allah bless him..

    ReplyDelete
  10. @Yumida

    yer...salah seorg yg selalu mengomen di blog mama...:0

    ReplyDelete
  11. @nur chahaya Abadiey

    tu jer yg dpt mama buat agar semuanya dpt memberikan ucapan juga...;)

    ReplyDelete
  12. teruja shark...apapun selamat hari lahir

    ReplyDelete
  13. weeee
    epii besdayyyy jugak nak ucap kat belog mama


    wee..
    rindu mama ;))

    ReplyDelete
  14. saper x teruja kn kalu dpt rakan blogger sporting cam mama nie..
    thanx mama skali lg..
    tahnx juga buat rakan2 yg wish..
    ni hadiah terbaek ler untk umo yg dh makin meningkat nie..
    terima kasih semua:)

    ReplyDelete
  15. @aimie amalina

    mekacih mimi....mama winduuu mimi juga...:)

    ReplyDelete
  16. @shark

    biasa jer tu shark kita kan sama2 blogger ingat mengingati sesama kita di alam maya ni dah cukup bagi mama..
    moga semuanya akan ingat kat mama juga yer...

    moga perkenalan kita semua di alam maya ini akan sentiasa berkekalan...InsyaAllah...:)

    ReplyDelete