Wednesday, January 04, 2012

Tugas Bermula Semula...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
Wah hari ini bermulalah kembali tugas mama yang dah lama juga tidak dilakukan... lama sungguh bercuti yer mulalah kemalasan di dalam diri ini menjalar disetiap ruangan hati untuk menjalankan rutin harian itu tapi disebabkan anak mama gagahkan juga.. hari ini kan sesi pertama persekolahan dalam tahun 2012 ini jadi bermulalah juga tugas mama menghantar anak ke sekolah semula ...Selamat Kembali Ke Sekolah....

Masa ni lah yang seronoknya semua kelengkapan serba-serbi baru beg baru,kasut baru,tudung baru,baju baru dan pendek kata semuanya baru la...

28 comments:

  1. selamat bertugas kembali ye mama. =)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum mama...
    kan ma!!citra pon sama dah lama cuti kemalasan pon melanda tapi kena gagahkan jugak sebab putri citra mula tahun 1 hehe

    ReplyDelete
  3. masa ni lah ibu2 yg paling sibuk... menyediakan semua untuk anak2...

    ReplyDelete
  4. bila semuanya baru...bersemangat mereka ni nak pergi ke sekolah kan mama..lagi2 budak2 yang nak masuk darjah satu...hee~

    ReplyDelete
  5. @Citra NaniZam

    sama2 la kitakan citra tugas ibu x pernah habis sebenarnya...:)

    ReplyDelete
  6. @Tea

    btul2 tu ibu2lah yg teramat sibuknya...:)

    ReplyDelete
  7. @Ezad Skytech

    dah semua baru semangat pun kenalah baru gak kan...:)

    ReplyDelete
  8. anak2 sekarang kak, tahun baru semuanya nak baru... time saya dulu 3 tahun sekali baru tukar baju baru!

    ReplyDelete
  9. seronok mengenangkan zaman persekolahan kan mama?

    ReplyDelete
  10. salam mama..seumur hidup tak penah sy rasa mak hantar g skolah..huhuh

    ReplyDelete
  11. ehehehee
    same la dgn mak mimi ni mama,
    tgh mlm semlm dok menumbuk rencah nak dbuat nasi gog utk adik bawa bekal rini
    hehehe

    papepun selamat kembali semuanya mama :)

    ReplyDelete
  12. selamat bertugas!!!bwk keta leklok time bertugas tu ye.

    ReplyDelete
  13. @mas saari

    betul tu mas nak tukar tiap tahun parahkan...:)

    ReplyDelete
  14. @Marina

    betul tu indahkan x fikir apa2 pun...:)

    ReplyDelete
  15. @Pen Biru

    oh yer kecian nyer die...x pe janji kita bahagia skgkan...:)

    ReplyDelete
  16. @aimie amalina

    yer la mimi mak mna yg x syg anak2nya...:)

    ReplyDelete
  17. salam mama!selamat bertugas yea..:)

    ReplyDelete