Monday, January 23, 2012

Si Kecil Datang Bertandang...

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Untuk menghilangkan rindu pada anak mama yang telah mama tinggalkan di rumah ada juga insan kecil ini datang menjengah ke laman rumah anak mama ni...hilang juga rasa rindu mama pada sayang mama kat rumah tu...mama dah janji padanya mama akan balik hari ni tapi disebabkan ada masalah mama tak dapat balik hari ini....

Sayang mama kat rumah tu tunggu mama balik esok yer...Inilah insan kecil yang menghilangkan rindu mama pada anak kesayangan mama tu...kedua-duanya sedang dok bergolek-golek di depan rumah anak mama ni...


p/s cute n comel kedua-duanya...

28 comments:

  1. Assalamualaikum Mama

    dia datang sebab dia tahu ada orang sayang kat dia..

    ReplyDelete
  2. sian mama rindu kat anak-anak ye.. kat rumah saya pun ada yang datang bertandang.. dah jadi anak angkat pun.. seekor emak seekor anak.. anak2 saya suka sangat sebab dapat pet..

    ReplyDelete
  3. alala...comelnya 2 ekor ni mama.

    ReplyDelete
  4. comey anak kucing nie :)))
    cubit pipi kang~ hihi~~

    ReplyDelete
  5. alololo..omeynyaaa...nanti blik dah pluk lah puas2 ya anak mama..:)

    ReplyDelete
  6. salam mama... terasa macam nak pelok2 je kucing comel ni... ehehehe

    ReplyDelete
  7. tahap santai abih ni...comel la..:)

    ReplyDelete
  8. @atuk

    waalaikumussalam atuk...ye betul tu die tahu ada yg syg padanya..:)

    ReplyDelete
  9. @.*.WiE.*.

    yer ke mesti anak2 sukakan sbb ada pet kat umah...:)

    ReplyDelete
  10. @Apple Pearl

    betul tu dah sampai n dah peluk puas2...:)

    ReplyDelete
  11. @Gen2Merah

    hehehehee...geramkan bila tengok...:)

    ReplyDelete
  12. kr sini ad sekor kucing yg gemok..bile dye tido mcm tuu akan nmpk perot ny yg bulat mcm perot garfield :P

    ReplyDelete
  13. assalamualakum mama..

    sangat comelnya.sungguh manja..golek2 lagi tuu..:)

    ReplyDelete
  14. kat rumah saya pun ada gak si comel camni datang bertandang! heheheee

    ReplyDelete
  15. @sekamar rindu

    waalaikumusalam SR...tu la pasalnya ikut suka mana nak tido...:)

    ReplyDelete
  16. @mas saari

    mesti adakan sesekali layankan jer...:)

    ReplyDelete