SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Di sini mama copy pastekan apa yang tercatat di blog blogger KAMIHIDUP dan pada sesiapa yang ingin mengetahui apa rancangan kisah cinta ini baca dengan teliti n3 di bawah dan pada yang ingin mencuba nasib untuk memasuki rancangan ini e-mailkan dan terus klik blog ini

KAMI ada satu hebahan tentang pencarian kisah cinta anda bersama pasangan anda yang akan dimasukkan ke dalam salah sebuah rancangan popular di Malaysia.

Anda akan di 'interview' tentang kisah cinta anda, dan kisah cinta anda mestilah menarik dan unik. KAMI tidak dapat memaklumkan nama rancangan atas dasar privacy, tapi kalau anda tahu, mesti ramai yang nak cuba.

Terbuka kepada semua pembaca, kedua dua pasangan akan di interview dan sanggup meluangkan masa untuk di interview. KAMI akan serahkan no contact anda terus kepada penerbit rancangan. Beliau akan menghubungi anda.

KàMI akan menjaga privacy contact anda dan tidak akan menyebarkannya. Sesiapa yang berminat boleh menghantarkan nama dan no contact ke email :

hidupkami@gmail.com

Mana tahu kisah cinta anda akan menjadi tontonan rakyat Malaysia ye dak? Anda boleh copy entri ini dan bantu KAMI mencari pasangan yang bertuah itu. Terbuka kepada semua pasangan, tidak kira yang bercouple, bertunang, ataupun bernikah, janji kisah cinta anda dan pasangan anda menarik dan unik.

Selamat mencuba.