Monday, November 14, 2011

Habis Satu Part....

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum kengkawan mama semua....
Betul2 penat hari ni kerana mama dok menyiapkan cenderahati buat para hadirin yang akan hadir di majlis perkahwinan itu nanti.....sehari suntuk dok menyiapkan 1000 bekas cenderahati....aduh barulah terasa leganya rasanya tapi hanya tinggal 10% lagi barulah dikira siap ada satu lagi benda yang belum dapat dimasukkan didalam bekas tu jadi bila dah siap nanti barulah boleh dikatakan 100% siap....hanya tinggal telur saja yang belum direbus dan dimasukkan kedalam bekas tu dan itu adalah part yang terakhir sekali.....mungkin proses merebus telur tu akan dilakukn pada hari Khamis ni.....InsyaAllah...


bekas cenderahati yang dibuat sendiri oleh bakal pengantin nyer...

22 comments:

  1. Mama ni superwoman lah... Sibuk2 masih dpt update blog. Bole lawan nani rostam nyer blog.. Chaiyokkk!

    ReplyDelete
  2. 1000 tuhhh..

    wohhh..

    huhu..

    ada yasin lagi :)

    tak mensiakan pluang cari saham bergerak :)

    terbaik mama! *sy gnti diri mama je lah eh..

    ReplyDelete
  3. cantik gak bekas tu.. erm bagus la..

    ReplyDelete
  4. salam mama.. rajinnya bakal pengantin buat sendiri..hehe

    ReplyDelete
  5. Majlis dah semakin dekat semakin terasa sibuknya. Tapi betullah tak kan nak masuk telur sekarang pulak. Cantik, kreatif dan rajin...

    ReplyDelete
  6. surah yassin ek mama..bagus.. sekurang2 nya dapat juga dimanfaatkan..besar pahala si pemberi bila digunakan sebaiknya..

    ReplyDelete
  7. nanti saya kahwen, nak tempah kat mama! :D

    ReplyDelete
  8. mamaaaaaaaaaaaaaaa!
    mimi nak jugak
    hehehehe

    sedihnyeee x dpt pi
    =(

    ReplyDelete
  9. @Aiman Isa

    boleh aiman apa salahnya mekacih yer...:)

    ReplyDelete
  10. @Santri T.P.I.N.I

    mekacih ...sekali sekala utk anak nak kawen x apakn...:)

    ReplyDelete
  11. @mizzkechique

    yer la mizz... dah die yg nak buat sendiri mama ikutkn jer...:)

    ReplyDelete
  12. @Rai

    yer la bekal utk kita juga kn...:)

    ReplyDelete
  13. @Syafiq Ahadin

    boleh apa salahnya nanti cari mama yer bila nak kawen heheheh....:)

    ReplyDelete
  14. @aimie amalina

    mimiiiiiiii alorrrr mama pun sedih mimi x dpt dtg la....mcm mana mama nak bagi jauh la....:)

    ReplyDelete