Friday, July 01, 2011

Rindu Baby....Cian Baby Entah Hidup Atau Mati Tak Dapat Di Kesan......

SALAM 1 MALAYSIA


Bila terbaca entry teman blogger ini semalam
kehilangan kucing nyer,aku pun jadi terikut
feel sedih bila baca entry ayun tentang kehilangan kucing nyer
yang bernama "NENENG" tu....
Teringat plak pada kucing ku yang bernama
"BABY"
  terasa rindu juga pada 
 BABY sebab kehilangan nyer tidak dapat
dikesan... 
Aku pun berharap agar BABY dapat menjalani
hidupnya dengan baik walau tanpa aku menjaganya.

"Salam sayang buat anak mama yang bernama "BABY"
mama berharap baby sentiasa bahagia di mana jua
baby berada dan mama berharap kalau baby dah mempunyai anak
jagalah anak2 baby tu k...Mama sentisa mendoakan baby
walau dimana jua baby berada..
MAMA SAYANG BABY SELAMANYA"



P/s sedih plak time ni....nak nangis...



Gambar BABY ngan KEMBANG
Baby color putih...



6 comments:

  1. tak dapat bayangkan kalau QI [kuceng] saye hilang...!!! kalau tak de depan mate sekejap pon saye dah panggil2...risau... kalau hilang terus mesti saye nangis2...

    ReplyDelete
  2. yer la aty dah biasa ada tetiba x ada mesti risau kn....sis nangis juga bila baby sis hilang ari tu....:(

    ReplyDelete
  3. thanks sue perbs....tu lah kucing2 kesygan sis tapi yg putih dah x ade lg ...sedih..:(

    ReplyDelete
  4. comelnya baby..sedih baca kisah kak mas ;(

    hnya mereka yg menyayangi kucing je yg tau kn..

    ReplyDelete
  5. mekacih diya... s'lamanya kita akan s'lalu menyayanginya walaupun die telah tiada d'sisi kita....:(

    ReplyDelete