13 May 2018

# Muhamad Darwisy Zulkarnain # Nur Damia Zulaikha

PERANAN ABANG DAN KAKAK

ASSALAMUALAIKUM...
Peranan Abang Dan Kakak | Hari ni dah masuk hari yang ke 12 anak mama berpantang...Princess Nur Darleena Zalikha pun dah kurang juandicenya dan semakin kuat menyusu juga...berat badan pun dah semakin bertambah, masa lahir beratnya 3.3kg tapi pada hari ke 7 jer dah naik 3kg lagi...dah semakin tembam layut sicomel pipi merah ni....
Semakin hari semakin berubah riak wajah princess Nur Darleena Zalikha ni...kulit dah semakin memeri tu yang sikit-sikit ada perubahannya...
Bila adik menangis nak susu abang Darwisy dan kakak Damia la yang sibuk sangat nak menolong bagi adik susu....kekadang asyik bergaduh sebab masing-masing nak menolong...Inilah peranan abang dan kakak Darleena...dah mula sayang sangat dengan adiknya...
Turn kakak.Damia pula menyuapkan susu kat mulut adik Darleena...inilah gelagat si kakak bila dah ada adik ni...semua benda nak dilakukan sendiri tak mahu bantuan orang lain...nampak sangat si kakak Damia dah boleh berdikari sendiri dan boleh bantu jaga adik nanti...

1 comment:

  1. Kejapnyaa masa berlalu Maa..
    Sedapnyaa bau baby...gerammm nengokkkk

    ReplyDelete