05 November 2017

# sarapan pagi

MAKAN TENGAHARI YANG TERLEWAT

ASSALAMUALAIKUM..
Balik dari Pontian tadi dah agak lewat...jadi pergi cari kedai makan yang terdekat untuk isi perut yang kelaparan...nasib baik masih ada lagi menu makan tengahari yang masih tinggal...dapat juga la isi perut mama dan hubby yang kelaparan ni...


Menu macam ni pun dah kira sedap pada mama..ada sedikit kuah, sayur pucuk manis masak lemak,sambal belacan dan ikan masin bulu ayam...berselera makan tengahari disebabkan kelaparan...hahaha alhamdullilah kenyang perut...

p/s kalau makan dah lewat laju jer makannya...

6 comments:

  1. terliur sha tengok haha selalu sha lunch makan macam tu jugak.

    btw saya tag akak : http://shafyqahazahar.blogspot.com/2017/11/giveaway-besar-besaran-by-intan-saffyna.html

    ReplyDelete
  2. Singgah sini, bila dah lapar semua masuk perut. Dah sedap tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...dah lapar semua boleh mkn...

      Delete