27 July 2017

# info

SEKEJAP NAIK SEKEJAP TURUN

ASSALAMUALAIKUM...

Sekarang ni harga minyak kat Malaysia ni memang tak boleh nak kita jangkakan..sekejap harga minyak jatuh sekejap tu dia naik semula...sekarang ni memang harganya memang tak dapat ditetapkan seperti dulu-dulu...jadi redha jer la kalau harganya turun baguslah kan ! tapi kalau dia nak naik kita sebagai rakyat memang tak boleh nak cakap apa...

p/s dah macam lali pasal turun naik harga minyak ni...


2 comments:

  1. Okaylah ada naik turun.
    Jangan naik aje manjang

    ReplyDelete
  2. betul tu..tak boleh nak jangka naik turunnya

    ReplyDelete