11 May 2017

# Muhamad Darwisy Zulkarnain # Nur Damia Zulaikha

KOLEKSI KASUT DAN SELIPAR DAMIA

ASSALAMUALAIKUM...

Ni lah kasut dan selipar koleksi Damia..pandai pilih kasut atau selipar yang mana satu untuk dipakai bila nak keluar rumah...nampak kecik tapi pandai memilih rupanya budak tomey grandma ni yer...

Bila Damia dah siap pakai selipar atau kasut perkara yang akan dilakukan adalah menghulur tangan untuk dipimpin...sebenarnya Damia memang tak suka dengan color pink ni tapi kalau abang Darwisy lain pula sebab memang feveret color pink tu... 

Jadi bila mama Damia nak cari kasut budak berdua ni mesti mama Darwisy yang pilihkan...kalau tunjuk color pink depan Damia pasti dia cakap "na nak"...jadi mama Damia ambil keputusan belikan saja kasut atau selipar color pink untuk Damia...

p/s budak perempuan yg tak suka pink...


6 comments:

  1. alah.. somel2 kasut dia... pinky..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaki comel kasut pun comel jer...x suka color pink tapi belikn juga..

      Delete
  2. amboih..cantik-cantik...

    ReplyDelete