JIRAN TETANGGA

Thursday, June 30, 2016

Biskut Raya Darwisy

ASSALAMUALAIKUM...

Sibuk sangat si kecik Darwisy ni nak menolong mama Darwisy buat biskut raya..dia pun nak pegang mixer juga...rajin dan seronok bila berjaya menggunakan mixer itu...Darwisy selalu tengok kat games dalam tab dia jer..tapi kali ni juga dia menggunakan yang real punyer...


Berjaya juga Darwisy membuat gaulan untuk biskut tu...inilah budak yang paling suka kalau dapat pegang barangan memasak di dapur


Mama Darwisy buat macam ni saja biskut tu...dah siap bolehlah dibakar...


Biskut yang telah siap dibakar ...


siap juga akhirnya biskut yang dak Darwisy buat ni...


senyum bila biskutnya siap diletakkan ke dalam balang...



1 comment:

  1. Wah dap nyer biskut adunan darwisy.
    tergoda acik aida dari jauh.
    acik aida pun x buat kuih, darwisy buat kuih.
    Good boy.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG