JIRAN TETANGGA

Monday, November 23, 2015

Cuti Lagi Hari Ini

ASSALAMUALAIKUM...

Selamat bercuti buat anak-anak yang bersekolah...dah hujung tahun ni mesti bercuti ada yang bercuti panjang juga...ada planning nak ke mana-mana kawan-kawan semua...mesti semuanya ada plan nak bercuti bersama anak-anak atau pun pulang ke kampung halaman...anak-anak mesti seronok kalau dapat bercuti makan angin ke mana-mana...semoga semuanya gembira dapat menghabiskan cuti bersama-sama keluarga..

Mama pun bercuti juga hari ini...bercuti dari menjaga anak-anak asuhan..mama Aiman bercuti ganti hari ini sebab semalam Negeri Johor bercuti Hari Keputeraan Sultan Johor jadi bagi yang bekerja swasta digantikan pada hari ini...Haris juga bercuti hari ini sebab neneknya datang bercuti ke rumah...pada kawan-kawan yang bercuti mama ucapkan selamat bercuti dan yang ingin membawa anak-anak bercuti diucapkan semoga gembira bersama-sama keluarga nanti...berhati-hatilah yer ketika di dalam perjalanan ke tempat yang dituju...

p/s dah bercuti tak tahu nak buat apa ni...mengemas rumah jer la...

5 comments:

  1. Mahu kemas rumah tu MZ..
    Dah tahu apa nak buat kan MZ..
    Akak pun tak planing nak gi mana..
    Tambahan musim hujan ni..

    ReplyDelete
  2. aida da ada plan utk anak2 da dlm masa terdekat :)
    in shaa Allah
    moga dipermudahkanNya.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG