JIRAN TETANGGA

Tuesday, August 11, 2015

Dapat Juga Laptop Baru

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Dapat juga laptop yang baru menggantikan laptop mama yang lama dan dah telah rosak hari tu...susah juga kalau tak ada laptop ni...nak blogwalking pun jadi susah...


inilah laptop baru mama jenama Acer..jadilah daripada tak ada...janji dapat berblogging dan menulis entri...


dah mula menaip semula mama ni...nak cover hari-hari yang telah lepas ni...nak juga post sebanyak mungkin entri dengan jayanya...caiyok ! caiyok ! mama...

p/s seronok dapat laptop baru ni...


4 comments:

  1. wahhh bestnye laptop baru. makin semangat lah ye mama update entry baru.. huhu.

    ReplyDelete
  2. tahniah mama, wah kembali aktif berbelog lah semula kan :)

    ReplyDelete
  3. tahniah hehe , semoga makin rajin tulis entry kikiki

    ReplyDelete
  4. wah ada laptop baru. hihi sy pn ngah usha laptop baru ni nk menaip mcm2 :)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG