JIRAN TETANGGA

Saturday, June 6, 2015

Berurut Sekejap

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..


Bawa kereta jauh sebab baru balik dari kenduri kawin di Muar...hubby dah mengeluh kaki lenguh sebab drive jauh...bawa pergi tempat berurut kaki sekejap untuk menghilangkan lenguh kat tapak kaki...bila kaki dah diurut hilang segala lenguhnya...seronok juga tengok hubby berurut tapak kaki ni...teringin nak cuba juga tapi tak boleh hari ini sebab masa tutup pukul 9 malam....Lain kali jer la kalau nak hulur kaki juga...


Tempat urut pun dah macam kedai ubat...siap ada doktornya..


Menunggu hubby yang sedang berurut...lenguh kaki hubby pun dah berkurangan...malam ni hubby mesti dapat tidur lena...tiada lagi lenguh kaki...

p/s hilang lenguh kaki tu...

0 000 jiran datang mendoakan mama:

Post a Comment

DUIT TABUNG