JIRAN TETANGGA

Tuesday, April 21, 2015

Sarapan Pagi Tadi...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Dah waktu minum petang ni mama !!...baru nak cerita pasal minum pagi tadi...tak apa la...suka hati mama la nak tulis apa pun...blog mama tulis jer ikut suka sendiri la..dari mengumpat pasal cerita orang lain baiklah tulis entri kat blog sendiri yer dak...suka hati mereka kalau ada yang suka bolehlah baca kalau tak ada mama tak boleh nak paksa...alhamdullilah jika ada yang masih sudi singgah ke sini...ke blog mama yang tak seberapa ni...melalut dah mama ni...dari nak cerita pasal sarapan pagi terus pulak dok berleter cerita hal yang lain pulak..yer la sebenarnya nak bersyukur dengan makan dan minuman yang kita minum sehari-harian ini...itu semua rezeki kurniaan dari Allah untuk kita merasainya...moga kita bersyukur dengan apa yang telah Allah berikan untuk kita semua...


p/s dah melalut mama ni..nak cite lain...lain pula yang kuar...

3 comments:

  1. roti tu buat sendiri ke..sedapnye

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah Mas... masih ada rezeki utk dimakan kan.. :)

    ReplyDelete
  3. akak buat sendiri ke..? nampak sedap betul.. teringat roti canai mak saya..

    ReplyDelete

DUIT TABUNG