JIRAN TETANGGA

Friday, April 10, 2015

Darwisy dapat Kasut Baru

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Semakin membesar badan kaki pun ikut sama...jadi semakin banyak kasut Awisy yang dah tak muat untuk dipakai lagi...bila jenjalan selalu saja mencari kasut yang boleh muat di kaki Awisy...tengok kasut cantik sikit ! terus cubakan kat kaki Awisy..bila nampak dia suka dan seronok nak mencuba kasut baru terus jer grandma belikan sepasang kasut yang baru untuk Awisy...boleh buat tukar-tukar bila nak pergi berjalan nanti...Awisy dapat kasut baru lagi..

p/s terus nak pakai jer kasut baru...


5 comments:

  1. Awisy dpt kasut baru rupanya.. bc memula TD dpt adik baru.hehe

    ReplyDelete
  2. Mana yg tak muat simpan dlm kotak letak silica-gel nanti adik awisy boleh pakai. Tapi adik kembar mesti mama dia nak beli sepasang pulak kot. Alahai... boleh buat sale kasut awisy rasanya...

    ReplyDelete
  3. untung awisy ada kasut baru.. aahh kan mama, mcm anak buah zaza.. skrg dah pkai size 24 gedebok besar kaki hahaha..

    ReplyDelete
  4. wah comelnya kasut petak-petak hehe :)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG