JIRAN TETANGGA

Tuesday, February 10, 2015

Darwisy Sibuk Betulkan Basikal

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Bab-bab mengacau memang no satu budak kecik sorang ni...pantang nampak grandpa buat sesuatu mesti dia pun nak mencuba melakukannya juga...tu dia semua benda nak cuba dilakukan sendiri...inilah dia budak kecik yang mana minda saraf otak Darwisy dah semakin mengembang..semua sarafnya dah saling sambung menyambung membuatkan otak Awisy semakin bijak...


Grandpa nak betulkan basikal Awisy pun sama juga.. 
beria-ia Awisy nak membuatnya sendiri...


p/s dah besarkan ! nak jadi abang dah...

4 comments:

  1. amboi Awisy, macam real je kan mama :)

    ReplyDelete
  2. budak2 kan mama, biasalah suka mengajuk perbuatan kita heheheh

    ReplyDelete

DUIT TABUNG