JIRAN TETANGGA

Tuesday, February 17, 2015

Awisy Dan Aiman Seronok Mandi Kolam

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Seronok sangat budak kecik berdua ni dapat mandi kolam semalam...Awisy dan Aiman sesekali dapat main air macam ni memang suka...duduk berjam lama pun tak kisah dia...dah 2 jam dok mandi pun masih tak juga puas...bila diajak masuk. masing-masing tak mahu juga..Aiman pulak dah mengigil-gigil badan tu tapi masih juga tak mahu keluar dari kolam tu...akhirnya grandma pun terpaksa membiarkan saja mereka berdua...tengok jer la keletah budak kecik 2 orang ni bermain air...sampai masing-masing rela nak keluar sendiri dari dalam kolam tu...itulah keseronokan yang teramat sangat dapat Awisy dan Aiman rasakan agaknya bila mereka dapat bermain air dan mandi kolam bersama-sama...

p/s seronok tengok budak kecik berdua ni...

1 comment:

DUIT TABUNG