JIRAN TETANGGA

Monday, January 5, 2015

Test Umur Anda Sebenarnya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Perasan la sekejap sebab dapat keputusan ujian umur ini...wah !! kelihatan 17 tahun lebih muda...hahahaaaa memang ohsemmm kan...saja-saja nak mencuba macam mana jawapan yang diperolehi rupa-rupanya memang terkejut bila dapat jawapannya macam ni wawawaaa....macam budak-budak jer mama ni kan...sebenarnya saja jer nak seronok bila nak buat ujian kat fb ni...kalau boleh buat umur lebih muda memang dunia nak kiamat la jawabnya... pada kawan-kawan yang test juga boleh la klik link di bawah ni yer...

p/s perasan muda...

6 comments:

  1. Assalamualaikum mama.. wah!! awet muda tu hihihi. nak cuba la :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..ok..ok..saya nak test lepas ni..:P

    ReplyDelete
  3. Hahaha... perasan muda itu yg bahaya juga ni:)

    ReplyDelete
  4. Seronok main game ni.. Ada mcm².

    ReplyDelete

DUIT TABUNG