14 August 2014

# Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Bijak-Bijak Budak Kecik Berdua Ni...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Entah punat apalah yang ditekan oleh budak kecik 2 orang ni...sekejap jer siaran tv tu dah hilang...memang bijak sungguh budak kecik 2 orang ini...puas la grandma nak pulihkan balik siaran tv tu...tekan punat itu belek punat ini sampai pening kepala grandma nak membuatnya...inilah budak-budak sekarang letak macam mana pun masih pandai dan tahu mana punat yang hendak ditekannya...mereka berdua ni dah jadi lebih lebih bijak pandai dari grandma sekarang ni...semakin membesar semakin bijak..

p/s kita buat dia pun nak cuba juga...

14 comments:

  1. mama, Ash pun sama, alih2 dah tukar channel dah...

    ReplyDelete
  2. budak2 memang suka main tv dan remote kan mama :)

    ReplyDelete
  3. Budak2 suka tekan remote..tv..hahaha..

    ReplyDelete
  4. bdk2 sekarang mmg bijak..kdg2 terlebih advance, hehe

    ReplyDelete
  5. Dah tak boleh tengok cite korea ye mama, bijak..bijak..cucu mama ni..hehe

    ReplyDelete
  6. Bila dah jadi macam ini puas hati mereka agaknya kan Mas hihi...
    Dua-dua sama naik sama geng tengah membina akal org kata:)

    ReplyDelete
  7. Budak2 nak membesar benda2 pelik ni lagi dia suka buat. Hehe

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum kak masz, budak baru pandai. cenggitu la. hehehe sabar jelah ~~~

    ReplyDelete
  9. hehehe..biasala mama...bikin pening pala dibueknye ye

    ReplyDelete
  10. Lya singgah menabung IKEA utk Mama

    ReplyDelete