13 August 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Bakal Cucu Menantu Mama

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Comel jer tengok budak kecik dua orang ni...sama cantik sama padan la...hehehee dah mula berangan pulak grandma Awisy ni...tak pe berangan dulu mana tahu jadi kenyataan nanti...kalau jadi cucu menantu pun boleh kan...inshaAllah jika ada jodoh mereka bila besar nanti pasti tak akan ke mana...

Inilah anak perempuan kawan anak mama yang datang beraya ke rumah tempohari...suka tengok dia bermain bersama Awisy...comel sungguh Umairah geram sangat tengok rasa nak cubit pipinya yang montel tu..moga keduanya akan membesar menjadi anak yang soleh dan solehan hendaknya...aminn

p/s jodoh,pertemuan,ajal,maut semuanya ketentuan Allah...

11 comments:

  1. muka ad iras lah.. comel 2 2

    ReplyDelete
  2. Org dewasa yg berangan ni Mas:)
    Mereka berdua tu tak tahu apa pun hihi...
    Comel sangat!

    ReplyDelete
  3. amin amin...
    alahai comeynya dua dua ni...geramnya tgk si girl girl tu.....nak cubit2 pp tu...

    ReplyDelete
  4. haah comel la
    senang nanti berbisan dengan orang yang dah kenal nanti :)

    ReplyDelete
  5. Ya Allah cutenya dorang dua orang nih..hehe

    ReplyDelete
  6. comel!
    mudah-mudahan menjadi mukmin yang bertaqwa...aminn

    ReplyDelete