04 April 2014

# Cerita Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Bila Dua-Dua Orang Si Kecik Ini Demam

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Dah 2 hari tak ada entri memang payah nak menaip kalau ada budak kecik 2 orang ni...lebih-lebih lagi dua-dua budak kecik ni sedang demam lagi la payah nak menaipnya...mula-mula Awisy yang demam dulu hari ni Aiman pula yang demam ! menjangkit Awisy agaknya...bila anak-anak kecik ni dah demam kesian tengok keadaan badan dan tidur mereka yang kurang selesa...

Bila dah demam memang macam-macam peel dibuatnya...kesian juga bila lihat kedua-duanya demam...bila seorang dah menangis mula la sorang lagi pun ikut sekali...nasib baik bila masukkan ke dalam buaian boleh juga Aiman tidur ! dapat la juga berehat sekejap...sekarang ni nasib baik mama Awisy bercuti jadi ada juga yang membantu mama menjaga mereka berdua...Awisy walaupun ada mamanya tapi masih nak juga berkepit dengan grandma.. kedua-duanya memang nak minta grandma juga yang melayan mereka... 

8 comments:

  1. manja dgn granda nye jugak ye...huhu

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh si kecik 2 orang tu.. =)

    ReplyDelete
  3. get well soon aiman dan awisy...

    ReplyDelete
  4. Alahai, smoga cpt sembuh hendaknya...

    ReplyDelete
  5. kesiannya..moga segera sembuh ..

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh ye adik aiman dan awisy..untunglah grandma ade bersama..anak2 saya pun manje dgn mama saya di kampung, tapi jauhhh sgt nak balik selalu..

    Tips Atasi Kembung Perut

    ReplyDelete