HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Wednesday, January 29, 2014

Wordless Wednesday # 412...Cari Resepi Menarik

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


p/s dah x tahu nak masak menu apa ni...

12 comments:

  1. wah....bole cuba resepi baru tiap2 ari..hihi

    ReplyDelete
  2. GRR nak cari buku ni hari tu........

    ReplyDelete
  3. mesti sedap tu nak masak pe tu...hihhi

    ReplyDelete
  4. wahhh... CF pon ada jugak buku ni. dalam kotak. huhuhu...

    ReplyDelete
  5. Byk resipi ni mama. Dah tak pening lagi lah nak masak apa lpas ni.

    ReplyDelete
  6. salam ukhwah.. 1st time dtg singgah sini.. dari : http://thescreammer.blogspot.com/.. sumber BW : mialiana

    ReplyDelete
  7. eh ada ye buku gini
    hehe...kalau saya jadi pekasam buku tu
    beli aje excited...lepas tu, tak buat pun =)

    ReplyDelete
  8. buku resipi tu mmg femes kan. kwn2 sy yg baru kawen sume cari buku tu.hehe

    lawat saya jugak di: http://cikerza.blogspot.com/2014/01/sticky-post-shawl-for-sale-2014.html

    ReplyDelete
  9. bagus kalau ada buku ni bila tak ada idea nak memasak kan kak..

    ReplyDelete
  10. Boleh la bagi idea dalam ni nak masak apa2.. :)

    ReplyDelete