21 January 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Hi 5 Kegemaran Awisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Kegemaran baru Awisy suka sangat dia menghadap depan tv tu rancangan kanak-kanak Hi 5  ni...inilah dia channel Disney Junior di Astro 615 kegemaran Awisy....kalau ada saja rancangan ni mesti duduk diam jer depan tv tu... puas grandma dah suruh Awisy duduk jauh sedikit dari skrin tv tu tapi sekejap saja lepas tu pergi balik depan skrin tv tu...bukan apa kawan-kawan takut rabun pula mata tu...nanti kecik-kecik lagi dah kena pakai spec pula... 

rancangan kanak-kanak Hi 5 berbentuk pelajaran dalam nyanyian dan tarian... memang seronok bagi kanak-kanak menontonnya... nyanyiannya memang sesuai untuk kanak-kanak ada jalan cerita dalam nyanyian,menari tu yang membuat kanak-kanak suka menontonnya...setiap hari ada saja lagu baru yang dinyanyikan diajar dengan cara menari...menyeronokkan juga tu kekadang grandma pun turut sekali menontonnya...
 

10 comments:

  1. Assalamualaikum kak masz, hehe adik sheila umur 12tahun pun suka tengok hi5 ni. hehhee

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..Bukan budak2 kecik, sy yg umo 25 tahun ni pun langgan jg astro Disney tu mama. Boring2 blh layan kartun bagai huhu :D

    ReplyDelete
  3. budak budak mmg suka hi 5..sangat interaktif.. menari bagai kan..saya pun seronok tengok.. hehe

    ReplyDelete
  4. dekat sgt tu awisy nnti mata kelabu...

    ReplyDelete
  5. hamboih..kemain dkt nya si awisy tgk tv..hihi

    ReplyDelete
  6. memang ramai yang minat ek rancangan ni.. anak -anak kawan Ros pun suka.. masing-masing dok cerita ;)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mama...macammana nak cari layout yg cantik2 utk blog yer.. nak tukar wajah la...hehehe

    ReplyDelete
  8. sama macam anak saya la..kalau tengok Hi 5 sampai tak nak jauh dari tv..

    ReplyDelete
  9. fae pun hari2 tgk Hi5 sebab my niece always pasang rancangan Hi5. not my fav show anyway hehe.

    ReplyDelete
  10. Senang mamanya nak buat keje :)

    ReplyDelete