12 January 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Dah Pandai Merajuk Pula

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Awisy main sendiri lepas kena marah...

"Kesian nyer grandma tengok Awisy hari ini...Awisy merajuk yer sebab baru kena marah dengan mama..."
"Awisy jangan merajuk lagi yer sayang...mama Awisy sayang kat Awisy tau ! sebab mama Awisy tak mahu Awisy jatuh dari kerusi lagi...."

 Budak-budak sekarang ni memang tak mudah kenal putus asa...dah jatuh dari kerusi pun masih nak panjat lagi kerusi tu..kita sebagai ibubapa pula yang risau kalau anak-anak kita asyik jatuh saje..takut ianya boleh memudaratkan kesihatan kanak-kanak tersebut...jadi selepas ni grandma kenalah lebih berjaga-jaga supaya Awisy tak memanjat dan jatuh lagi...

8 comments:

  1. alahai awisy..ciannyer dia..comel jer buat aksi merajuk..

    ReplyDelete
  2. Awisy dh besar tu..
    Hehe..
    Sbb tu dh pndai majuk.

    ReplyDelete
  3. lasak tuu dia. hehe. nak dpt perhatian dr mama la tuu :)

    ReplyDelete
  4. masa besar ni kena perhatian lebih kan mama..
    sebab dia tengah lasak :)

    ReplyDelete
  5. merajuk terus main sorang2 ye, sian awisy

    ReplyDelete
  6. biasalah tu mama...anak buah shaila pun kuat merajuk..^^

    ReplyDelete
  7. Selagi tak boleh selagi tu dia nak cuba..kalau xbagi memang merajuk lah dia..hehe..comel

    ReplyDelete
  8. comey jer merajuk kat kerusi hehehe

    ReplyDelete