03 October 2013

# blog

Kenapa Entri Sedikit Ni

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Terasa muram suasana hari ini...matahari pun tidak memancarkan cahaya sinarannya lagi redup,suram seperti keadaan tidak bermaya...cuaca seperti seperti ini memang membuatkan hati kita pun sama-sama terasa kesuramannya...

Bila cerita tentang keadaan cuaca yang tak menentu ni membuatkan hati ini pula yang terasanya...bukan terasa apa pun hanya terpandangkan kat sidebar blog mama ni tentang entri-entri mama yang berkurangan pada bulan September lepas...


terasa juga kemuramannya seperti juga keadaan cuaca hari ini redup aja...menulis ni pun ada pasang surutnya bukan laut jer ada air pasang dan air surutnya tapi menulis pun macam tu sekejap banyak entri sekejap berkurangan...walaupun kekekangan masa tetap juga nak menulis cerita-cerita yang berlaku seharian...

lihatlah kekawan sedikit saja entri mama pada bulan September lepas...kiranya satu hari satu entri dah kira terbaik jugalah buat mama yang sibuk seharian menjaga 2 orang budak kecik ini...bukan senang nak menjaga budak-budak yang sedang membesar ni macam-macam kerenahnya...

12 comments:

  1. Ada peningkatan juga tu dari bulan Ogos.

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Takpa, idea pun ada pasang surutnya, kan. Saya pun ada dua anak yg sedang membesar dan bekerja. Walaupun tak begitu sibuk sekarang ni di pejabat, satu hari cuma mampu satu entri saja. Kalau dibandingkan lebih teruk lagi jumlah entri saya dari yang ada di blog ini :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak masz, rajin2 lah blogging ya. hehhee

    ReplyDelete
  4. ok la tu mama, itu pun dah lebih 30 hari.. entry sy, bila ada cerita baru publish..

    ReplyDelete
  5. nampak tu kebizian mama..hehe

    ReplyDelete
  6. Kakak ni memang tak mampu nak buat N3 lebih dari satu - hari cuti lagilah memang terus cuti. Ini kira oklah Mas... kalau kakak tu dah kira banyak benar..

    ReplyDelete
  7. Macam saya pun target satu hari satu entri je. Malas nak buat banyak2.

    ReplyDelete
  8. ehhh...banyak juga tu...macam saya nak menaip dan mencari maklumat yang makan masa nak publish entry.....

    ReplyDelete
  9. kira ok ler tu 30-60 lebih entry setiap bulan, jaa ni pulak tak sampai 30 sebulan...hahaha... idea byk, tp malas nak menaip... last skali terperam dlm draft berbulan-bulan lamanya... sambung karang sikit2... kekeke..

    ReplyDelete
  10. ye la mama...mama kan sibuk..

    ReplyDelete