02 August 2013

# video lagu

Wherever You Are - Sami Yusof

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..


 hari ni cuaca kat luar tu pun suram jer...dah beberapa hari ni cuaca panas memanjang jadi semalam hujan dan suasana sejuk dan nyaman pagi ni...Jom kekawan pepagi yang sejuk ni kita layan lagu merdu dari Sami Yusof ni...

9 comments:

  1. Assalamualaikum mama...terbaik mama

    ReplyDelete
  2. salam jumaat mama,
    youtube disekat...tapi memang suka dengan suara sami yusuf nie

    ReplyDelete
  3. Suka sgt dgn suara dia.... merdu

    ReplyDelete
  4. Salam aidilfitri buat sis & family

    ReplyDelete
  5. Cuaca sama cam mood kerja hehe suram jee dah pikir nak cuti beraya je ni hehe :)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mama, emma suka dengar lagu nie :)

    ReplyDelete
  7. tp kat sini mendung2 jer ni kak mas..rasa nk tido jer ni huhuhu

    ReplyDelete
  8. suka lagu sammi dgn dato' siti tu...sedap

    ReplyDelete