05 July 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Leka Tengok Upin Ipin

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Tu die budak kecik ni kalau dah menghadap cerita Upin Ipin bukan main lekanya dia...  leka sungguh Awisy tengok cite Upin Ipin ni yer...terteling-teling kepala memandang skrin tv tu...bila dah leka sampaikan grandma ambil gambar  pun dah tak sedar...

budak-budak sekarang ni memang pantang je keluar cite Upin Ipin ni pasti leka menontonnya dan satu lagi cite yang boleh buat Awisy leka adalah cerita Boboi Boy...

p/s petang ni nak bertolak ke Pekan Pahang..

13 comments:

  1. boboboi ngan upin ipin ni mmg menarik minat budak2...bkn takat budak2..org besaq pn suka tgk..hee

    ReplyDelete
  2. amboi...bukan main lagi awisy..

    ReplyDelete
  3. samalah dgn anak2 di rumah...
    upin ipin n boboi boy..erm
    sanggup tak main luar naek beskal..hehe

    ReplyDelete
  4. wah minat upin ipin ek..he he he..upin ipin tu memang comel...

    ReplyDelete
  5. Hahahah... leka betul dia.

    ReplyDelete
  6. wah.. samalah kita. kalau karton upin ipin memang tak boleh gerak mana-mana. walaupun cerita tu ulangan. hehehehe ":P

    ReplyDelete
  7. cerita pada zaman dahalu pun budak-budak suka juga mama...tv al-hijarh

    ReplyDelete
  8. trademark budak2 sekarang tu =)

    ReplyDelete
  9. Sama lah dgn si faiqah..mmg ralit lau tgk upin ipin.. Hehe

    ReplyDelete
  10. saya rasa upin ipin ni bukan budak budak jer yg suka tau..mak pak budak punnnnn suka hahaha..mmg layan lah kembar botak dua orang ni ;)

    ReplyDelete
  11. haah. same dgn anak buah jaa. suke sgt tgk upin ipin. ;)

    ReplyDelete